Wednesday, May 16, 2012

♥ ketika takdir menyapa cinta ♥












Ketika TAKDIR menyapa CINTA



Aku...
Yg tak pernah berharap mencintaimu...ttp ALLAH yg telah
menundukan Hatiku tuk memberikan cinta ini padamu
Aku...
Yg tak pernah memilihmu untukku...ttp ALLAH telah memilihkanmu untkku

Aku...
Yg tak pernah bermimpi, untk mendampingimu.,ttp ALLAH lah yg tlah menentukan hidupku tuk mendampingimu..

Aku...
Juga tak pernah berharap menanggung Rasa ini atas cintaku padamu, ttp ALLAH tlah memberikan rasa ini dan harus ku tanggung atasmu


Itulah..aku adanya
Aku yg tak pernah kuasa mampu mengatur hatiku sendiri kerana Sang PEMILIK qu yg tlah menentukannya...

Aku...
Yg hanya engkau lihat sebuah Raga...sdngkan Hatiku sepenuhnya adalah Milik-Nya

'' ya TUHAN ku...Tenggelamkanlah aku di dlam kecinta'an-MU..supaya tiada suatu apapun yg mampu memalingkan aku daripada-MU..

Ya ALLAH...Karuniakanlah kepada kami keAmpunan-MU,bukan Azab-MU...masuk ke dalam Syurga-MU tanpa Hisab,melihat Wajah-MU tanpa Hijab,jagalah kami dengan Karunia-MU, dari kejahatan orang2 yg Hasad,ketika duduk, berdiri,dan tertidur...peliharalah kami dari rasa dengki...

Aamiin ya Rabbal'Alamiin ...

No comments:

Post a Comment